Sygn. postępowania: IMZP.272.PU.05.2022

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usług usuwania pojazdów – rowerów i motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t, pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg publicznych, hulajnóg elektrycznych, oraz urządzeń transportu osobistego  z terenu Powiatu Sochaczewskiego na podstawie art.130a ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 450 z późn. zm.), zrealizowanie dojazdu na miejsce wskazane przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu w czasie nie dłuższym, niż 60 minut od otrzymania zlecenia holowania oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów przez okres trzech miesięcy. Po upływie ww. okresu świadczenie usługi holowania (przewiezienia) pojazdów na parking Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.

Postępowanie prowadzone jest poza ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129)- wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł. (art.2 ust.1 pkt 1 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2021 roku, poz.450 z późn. zm.).

1. Zamawiający:

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Usuwanie pojazdów z dróg publicznych na terenie Powiatu Sochaczewskiego, na podstawie decyzji uprawnionych podmiotów, obejmujące: załadunek, oczyszczenie miejsca po usuniętym pojeździe, transport na parking strzeżony oraz rozładunek, zgodnie z ww. ustawą oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 roku w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U. z 2018 roku, poz.2285).

2. Przechowywanie pojazdów w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

3. Dysponowanie:

- parkingiem strzeżonym z liczbą miejsc parkingowych – min. 50, wyposażonym w nawierzchnię utwardzoną, ogrodzenie, oświetlenie miejsc parkingowych wraz z całodobowym dozorem, znajdującym się w obrębie Powiatu Sochaczewskiego. W zakresie parkingu dla pojazdów przewożących materiały niebezpieczne dopuszcza się posiadanie przez Wykonawcę umowy o udostępnienie przez inny podmiot takiego parkingu lub przedłożenie oświadczenia, że Wykonawca zapewni taki parking, zgodny z wymaganiami prawnymi, w ramach świadczonej usługi.

- pojazd wraz z niezbędnym wyposażeniem, przystosowanym do holowania i załadunku pojazdów:

a) rowerów i motorowerów

b) motocykli

c) o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t,

d) o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t,

e) o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t,

f) o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,

g) przewożących materiały niebezpieczne,

h) hulajnogi elektryczne  lub urządzenia transportu osobistego.

4. Posiadanie na czas realizacji zamówienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.

5. Posiadanie na czas realizacji zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy.

6. Transport pojazdów przechowywanych na parkingu poprzedniego wykonawcy na własny parking (w przypadku zmiany wykonawcy) w ramach zaproponowanej ceny.

7. Obciążania za przechowywanie pojazdów powyżej 30 dób – w wysokości 1/4 ceny podstawowej dla każdego rodzaju pojazdów od rozpoczęcia 31 doby.

8. Wykonawca będzie zobowiązany do:

a) realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi na podstawie dyspozycji wydanej przez Policję, Straż Miejską (na chwilę przeprowadzania procedury udzielenia zamówienia – żadna z gmin z terenu Powiatu Sochaczewskiego nie posiada straży gminnej) lub osobę dowodzącą akcją ratunkową zgodnie z ustawą i rozporządzeniami o których mowa w pkt.1.

b) zapewnienia maksymalnego czasu dojazdu do miejsca wskazanego przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu, nie dłuższego niż 60 minut od otrzymania zlecenia holowania,

c) odstąpienia od usunięcia pojazdu na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję w przypadku ustania przyczyny usunięcia pojazdu,

d) zabezpieczenia (od chwili przekazania pojazdu przez jednostkę, która wydała dyspozycję usunięcia pojazdu do chwili wydania pojazdu) pojazdu i ładunku, w przypadku gdy taki znajduje się na pojeździe holowanym przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą, dewastacją w czasie transportu i przechowywania na parkingu,

e) dokładnego oczyszczenia miejsca po usuniętym pojeździe, w tym w razie potrzeby zebranie szczątków usuwanego pojazdu i oczyszczenie jezdni z płynów eksploatacyjnych,

f) przemieszczenia na odpowiedni parking, rozładunku oraz właściwego ustawienia pojazdu na parkingu,

g) sporządzenia dokumentacji fotograficznej przed usunięciem pojazdu (pozwalającej stwierdzić miejsce skąd pojazd jest usuwany oraz ewentualne uszkodzenia pojazdu przed transportem) oraz w dniu wydania osobie upoważnionej do odbioru pojazdu (pozwalającej stwierdzić ewentualne uszkodzenia powstałe podczas parkowania),

h) prowadzenia całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania pojazdów usuwanych z terenu Powiatu Sochaczewskiego,

i) przechowywania w zabezpieczonym pomieszczeniu lub w inny sposób (np. w samym pojeździe) wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu, oraz zabezpieczenie wlewów paliwa i innych płynów eksploatacyjnych, uniemożliwiających ich wypompowanie przez nieupoważnione osoby,

j) udzielanie pomocy rzeczoznawcom oraz pracownikom zamawiającego przy wykonywaniu oględzin pojazdów,

k) prowadzenia oddzielnych ewidencji dla:

- pojazdów usuniętych z drogi w trybie art.130a Ustawy,

- pojazdów w przypadku których nastąpiło odstąpienie od usunięcia w trybie art.130a Ustawy Prawo o ruchu drogowym,

- pojazdów przyjętych na parking,

- pojazdów odebranych oraz nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie oraz do przedstawienia Zamawiającemu do dnia 10 każdego miesiąca sprawozdania w podziale na: numer ewidencyjny pojazdu, marka pojazdu, nr rejestracyjny pojazdu, data usunięcia pojazdu i umieszczenia na parkingu, data wydania, liczba dni przechowywania pojazdu, należność dla Wykonawcy za usunięcie i przechowywanie pojazdu.

l) zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych,

ł) wydania pojazdu, po okazaniu zezwolenia wydanego przez podmiot wydający dyspozycję usunięcia pojazdu, osobie upoważnionej do odbioru zatrzymanego pojazdu,

m) powiadomienie Zamawiającego oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu w trybie art.130a Ustawy, o nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie określonym w art.130a ust.10 ustawy Prawo o ruchu drogowym, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu tego terminu,

n) 24 – godzinnej dyspozycyjności oraz świadczenia usługi w sposób ciągły, w systemie 24 godziny / 7 dni w tygodniu z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi (pod 2 numerami telefonów – stacjonarnym i komórkowym),

o) świadczenia usługi objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym i Rozporządzeniami wydanymi na podstawie tej ustawy,

p) udzielenia pisemnej informacji właścicielowi lub posiadaczowi pojazdu o wysokości opłaty za odstąpienie od usuwania pojazdu zgodnie z uchwałą Rady Powiatu w Sochaczewie, oraz wskazanie numeru rachunku bankowego na który należy uiścić stosowną opłatę, aby móc pojazd odebrać,

r) przekazania zamawiającemu karty ewidencyjnej pojazdu, kopii dyspozycji usunięcia pojazdu, a na żądanie – także dokumentacji fotograficznej oraz kopii dowodu wpłaty opłaty należnej za usunięcie i przechowywanie pojazdu (w przypadku gdy pojazd został odebrany) w terminie 7 dni od dnia usunięcia pojazdu. Za zgodą zamawiającego, dokumentacja powyższa może być przekazana zamawiającemu w formie elektronicznej na wskazany adres do kontaktów w sprawie realizacji zadania.

9. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia w formie papierowej i elektronicznej dokumentacji w postaci:

  1. karty ewidencji pojazdu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do umowy,
  2. comiesięcznych sprawozdań dotyczących parkowania usuniętych pojazdów wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do umowy,
  3. karty parkingowej wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do umowy,
  4. dokumentacji fotograficznej każdego usuniętego pojazdu wykonanej w dniu usunięcia pojazdu oraz w dniu przekazania właścicielowi.

10. Holowanie (przewiezienie z parkingu Wykonawcy) pojazdów usuniętych z dróg w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym i nie odebranych przez właścicieli lub osoby uprawnione
w terminie trzech miesięcy od dnia ich usunięcia, z wyznaczonego parkingu Wykonawcy – na parking Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ulicy Gwardyjskiej 10, 96-500 Sochaczew.

  1. Miejsca postojowe na terenie obydwu parkingów utwardzone, umożliwiające wjazd lawety z pojazdem oraz załadunek i rozładunek.
  2. Zapłata za zrealizowanie zamówienia będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.
  3. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  4. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP
3. Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy (nie wcześniej, niż od dnia 1 kwietnia  2022 roku) do dnia 31 marca 2023 roku w tym: transport pojazdów przechowywanych na parkingu wykonawcy świadczącego usługę usuwania pojazdów na podstawie dotychczasowej umowy z Zamawiającym na własny parking nastąpi w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy (w przypadku zmiany takiego podmiotu).

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65,           96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45 lub 864 – 18 – 27. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Michał Orzeszek (sprawy formalno – prawne) oraz Pan Robert Szewczyk (opis przedmiotu zamówienia). Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadanie na czas realizacji zamówienia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 roku, poz.180 z późn. zm.)
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  4. dysponują min. 1 auto lawetą do przewozu pojazdów zgodnie;
  5. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko;
  6. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności, obejmujące m.in. ryzyka związane z uszkodzeniami przewożonych pojazdów;
  7. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy;
  8. zapewnią 30 – dniowy termin płatności po wykonaniu usługi;
  9. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. Zawartość oferty:

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty

  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
  2. zestawienie cen jednostkowych oraz ogólnej wartości – załącznik Nr 2,
  3. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy – załącznik Nr 3,
  4. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),
  5. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 4,
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
  7. wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty;
  8. negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta, która będzie przekraczać założenia budżetowe przewidziane na realizację zamówienia;
  9. przeprowadzenia rozmów z wybranym Wykonawcą celem odpowiedniego uszczegółowienia warunków realizacji zamówienia.
7. Opis sposobu obliczania ceny
  1.  
    1. Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym podatek VAT w wysokości 23% – dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT).
    2. Cenę oferty (cenę ofertową brutto) należy obliczyć dla każdej części oddzielnie w następujący sposób:
    3. W zestawieniu cen (zał. nr 2) podać cenę jednostkową netto, stawkę podatku VAT oraz jednostkową cenę brutto za:

- usunięcie roweru lub motoroweru,

- usunięcie motocyklu,

- usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3,5 t,

- usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t,

- usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t,

- usunięcie pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,

- usunięcie hulajnóg elektrycznych lub urządzeń transportu osobistego,

- usunięcie pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne,

- każdą rozpoczętą dobę parkowania roweru lub motoroweru,

- każdą rozpoczętą dobę parkowania motocyklu,

- każdą rozpoczętą dobę parkowania pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej poniże 3,5 t,

- każdą rozpoczętą dobę parkowania pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t,

- każdą rozpoczętą dobę parkowania pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t,

- każdą rozpoczętą dobę parkowania pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,

- każdą rozpoczętą dobę parkowania pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne,

- każdą rozpoczętą dobę parkowania hulajnóg elektrycznych lub urządzeń transportu osobistego,

- odstąpienie od usuwania pojazdu na polecenie podmiotu który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu w przypadku ustania przyczyny usunięcia pojazdu z podziałem na poszczególne rodzaje pojazdów.

Dodatkowo w załączniku należy podać cenę jednostkową netto za 1 km, stawkę podatku VAT oraz jednostkową cenę brutto za 1 km za holowanie (przewiezienie z parkingu Wykonawcy) pojazdów usuniętych z dróg w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym i nie odebranych przez właścicieli lub osoby uprawnione w terminie trzech miesięcy od dnia ich usunięcia, z wyznaczonego parkingu Wykonawcy – na parking Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ulicy Gwardyjskiej 10, 96-500 Sochaczew.

- Holowanie (przewiezienie) roweru lub motoroweru,

- Holowanie (przewiezienie) motocyklu,

- Holowanie (przewiezienie) pojazdu o dmc poniżej 3,5 t,

- Holowanie (przewiezienie) pojazdu o dmc. powyżej 3,5t do 7,5t,

- Holowanie (przewiezienie) pojazdu o dmc. powyżej 7,5t do 16t,

- Holowanie (przewiezienie) pojazdu o dmc. powyżej 16t,

- Holowanie (przewiezienie) pojazdu przewożącego materiały niebezpieczne,

- Holowanie ( przewiezienie) hulajnóg elektrycznych lub urządzeń transportu osobistego.

4) Obliczyć wartość netto dla każdej usługi mnożąc cenę jednostkową netto przez przyjętą dla niej szacunkową ilość.

  1. Obliczyć wartość podatku VAT dla każdej usługi mnożąc stawkę podatku VAT przez wartość netto.
  2. Obliczyć wartość brutto dla każdej usługi sumując wartość netto i kwotę podatku VAT.
  3. Zsumować dla wszystkich usług wartość netto, wartość podatku VAT oraz wartość brutto wszystkich kategorii.
  4. Obliczone w ten sposób wartość netto, wartość podatku VAT oraz wartość brutto wstawić do formularza ofertowego (zał. nr 1).
  5. Wartości zamieszczone w zestawieniu cen (zał. nr 2) powinny być podane w liczbach. Wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
  6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Kryteria wyboru

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za przedmiot zamówienia – zgodnie z przesłanym i wypełnionym formularzem ofertowym.

Cena końcowa będzie stanowiła faktyczny iloczyn ceny usuwania i przechowywania pojazdów oraz holowania (przewiezienia) pojazdów.

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

9.Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z przesłanym formularzem ofertowym oraz zestawieniem cen jednostkowych. (Zał. Nr 1 i Zał. Nr 2).

Oferty Wykonawców zostaną przez Zamawiającego poszeregowane zgodnie z zaproponowanymi cenami – od najtańszej (najkorzystniejszej) do najdroższej.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni postępowanie i przeprowadzi nowe.

10. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 8 marca 2022 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej lub elektronicznie na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 8 marca 2022 roku o godz. 12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna).

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Usuwanie i przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym z terenu Powiatu Sochaczewskiego w latach 2022 – 2023 (okres 12 miesięcy) w tym holowanie (przewiezienie) pojazdów na parking Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie. Nie otwierać przed dniem 8 marca 2022 roku przed godziną 12.30”

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Ze względu na panujący stan zagrożenia epidemicznego w związku z występowaniem koronawirusa SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca złożenie oferty w formie elektronicznej oraz przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 8 marca 2022 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą oraz zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  3. koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

Zamawiający odrzuci oferty rażąco niezgodne z treścią zapytania ofertowego, których nie można poprawić w toku udzielenia wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów.

 

Sochaczew, dnia 25 luty 2022 roku        

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Jolanta Gonta /-

Starosta Sochaczewski              

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3951469]

przewiń do góry