Sochaczew, dnia 28 grudnia 2018 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2019 roku”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.17.2018
Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2019 roku.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 roku, poz.1025 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 roku, poz.1990 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
NIP: 837 – 15 – 11 – 868
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2019 roku tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym, rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, a w przypadku zmiany wymienionych przepisów zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Tablice rejestracyjne muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie maksymalnie 72 godzin od momentu otrzymania pisemnego zamówienia przez Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonywanie i dostawy tablic rejestracyjnych (wraz z wtórnikami) w ilościach określonych w tabeli poniżej,
| 1 | Tablice samochodowe zwyczajne / indywidualne / tymczasowe jedno- i dwurzędowe (kpl) w tym wtórniki | 8.000 kompletów | 
| 2 | Tablice motocyklowe zwyczajne / indywidulane / tymczasowe (szt) w tym wtórniki | 400 sztuk | 
| 3 | Tablice motorowerowe zwyczajne / tymczasowe (szt) w tym wtórniki | 300 sztuk | 
| 4 | Tablice samochodowe zabytkowe jedno- i dwurzędowe (kpl) w tym wtórniki | 10 kompletów | 
| 5 | Tablice samochodowe pomniejszone (kpl) w tym wtórniki | 100 kompletów | 
jak również protokolarny odbiór, w ciągu 10 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie w trakcie realizacji zamówienia.
Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy pocztą, faksem lub zgłoszonych telefonicznie. Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do/z siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, zlokalizowanego w Sochaczewie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65.
Dostarczane tablice winny być opakowane w pudła kartonowe po 10 – 25 kompletów (lub sztuk – w zależności od rodzaju tablic), z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca, który w zaproponowanej cenie zapewnia użyczenia pojemników (kontenerów) na tablice przeznaczone do utylizacji.
Zamawiający przewiduje dostawy tzw. „awaryjne”, polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych i tablic rejestracyjnych indywidualnych, w terminie 24 godzin od otrzymania pisemnego zamówienia.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy do 10% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli w danej kategorii produktowej wystąpi taka potrzeba.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na wyprodukowane tablice rejestracyjne na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. Gwarancją objęte będą wszystkie uszkodzenia tablic rejestracyjnych pod warunkiem ich prawidłowego użytkowania.
O brakach jakościowych tablic rejestracyjnych Zamawiający będzie informował Wykonawcę w ciągu 7 dni od dnia ich wykrycia lub zgłoszenia przez użytkownika. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego wad lub braków ilościowych tablic rejestracyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na wolne od wad lub uzupełnienia w terminie 72 godzin od momentu zgłoszenia.
Koszty związane z dostarczeniem tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
Odbiór tablic do kasacji będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji, z częstotliwością wynikającą z jego potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu. Koszt odbioru i utylizacji zużytych tablic wliczony będzie w cenę oferty.
Zniszczenie tablic rejestracyjnych Wykonawca dokumentował będzie protokołem zniszczenia (ze wskazaniem numerów rejestracyjnych przekazanych tablic), podpisanym przez uprawnione osoby i przekazanym Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia odbioru wycofanych tablic rejestracyjnych. Za zachowanie terminu uznaje się datę nadania przesyłki w placówce operatora pocztowego.
Zgodnie z art.75a ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym, Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych.
Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu rozwiązania informatyczne do procesu zamawiania tablic rejestracyjnych, tj. udostępnić oprogramowanie do składania zamówień i ich przesyłania pocztą elektroniczną lub też dysponować zabezpieczoną platformą do składania zamówień on - line, oraz dołączyć do oferty instrukcję korzystania z oprogramowania / serwisu internetowego.
Kody CPV:
34.30.00.00-0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
31.52.32.00-0 Trwałe znaki informacyjne
44.42.34.00-5 Znaki i podobne elementy
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest realizować przedmiot zamówienia sukcesywnie – tj. dostarczać nowe tablice rejestracyjne oraz odbierać i utylizować wycofane z użytku w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 roku.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45 lub 864 – 18 – 12. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Pan: Robert Szewczyk (opis przedmiotu zamówienia). Dopuszcza się kontakt z Zamawiającym poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
- posiadają certyfikat o jakim mowa w art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym 
- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie – wykonali (lub w wykonują – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej 1 dostawę tablic rejestracyjnych na kwotę co najmniej 50.000 zł brutto i wskażą na rzecz jakiego podmiotu dostawę realizowali, 
- wykonają usługę na własny koszt i ryzyko, 
- zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy, 
- zapewnią minimum 14 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu każdej jednostkowej dostawy, 
- nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 
- Zawartość oferty: - Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1, 
- kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS), 
- oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2, 
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik Nr 3, 
- aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 
- zaświadczenie właściwego marszałka o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art.75a ust.1 ustawy prawo o ruchu drogowym, 
- certyfikat określony w art.75a ust.2 pkt.2 ustawy prawo o ruchu drogowym potwierdzający zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi na wszystkie rodzaje tablic wymienione w zapytaniu ofertowym, 
- dokument (pełnomocnictwo) uprawniający do składania oświadczeń woli (np. złożenie oferty, podpisanie umowy) w imieniu Wykonawcy aktualny w dniu składania ofert w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy. - Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców. 
 
- Kryteria wyboru. - Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia (łączne zamówienie za wszystkie rodzaje tablic w ilościach przewidywanych przez Zamawiającego). - Kryteria cenowe: - Wynagrodzenie sumaryczne Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia – 100 % - Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji, zarówno cena sumaryczna, jak też ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych. Odstępstwo w tym zakresie jest możliwe jedynie w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących stawki podatku VAT. - Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty: - Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego. 
- Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert: - Ofertę należy sporządzić w języku polskim. - Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 4 stycznia 2019 roku do godz.12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 4 stycznia 2019 roku o godz.12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna). - Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2019 roku. Nie otwierać przed dniem 4 stycznia 2019 roku przed godziną 12.30”. - W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego. - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 4 stycznia 2019 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji. - Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny. - Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie. - 11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. - Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach: 
- nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu, 
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 
- koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia. - 12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 14 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych. 
 13. Informacja końcowe:- W terminie wskazanym przez Zamawiającego, po wyborze oferty, wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu. 
 
 - Sochaczew, dnia 28 grudnia 2018 roku 
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Jolanta Gonta /-/
Starosta Sochaczewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2019-01-18
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-01-18 14:55:05
- Liczba odsłon: 1805
- Historia dokumentu:
