Sochaczew, dnia 14 grudnia 2018 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Konwojowanie wartości pieniężnych
Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2019 roku”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.15.2018
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.), gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych zapisami ujętymi w niniejszym zapytaniu, zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 roku, poz.1025 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018 roku, poz.2142 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi konwojowania wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie z punktu kasowego mieszczącego się w obiekcie Zamawiającego przy ulicy Piłsudskiego 65 – do siedziby Oddziału Banko PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie w 2019 roku:
Przedmiotem postępowania jest przyjęcie do wykonania czynności związanych z konwojowaniem wartości pieniężnych (odbieranych od kasjera Zamawiającego) od momentu pobrania ich z kasy Zamawiającego do momentu wpłacenia wartości pieniężnych przez pracownika Wykonawcy do kasy w Oddziale Banku PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie, lub w odwrotnej kolejności tj. pobranie wartości pieniężnych przez pracownika Wykonawcy z kasy Banku i dostarczenie do kasy Zamawiającego, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego (zazwyczaj w okolicach godziny 16.00 – po zakończeniu pracy kasy).
Ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych będzie wykonywane przez pracowników Wykonawcy, przy użyciu własnych środków transportu Wykonawcy, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 roku (Dz. U z 2016 roku, poz.793) w sprawie wymagań, jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.
Zamawiający szacuje, że w ciągu jednego roku wykonane będzie nie więcej niż 251 kursów konwojowania wartości pieniężnych. Jeden kurs oznacza przewóz wartości pieniężnych z kasy Zamawiającego do Oddziału Banku.
Przewidywana ilość konwojów do wykonania przez Wykonawcę nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich zlecenia w trakcie trwania umowy a zlecenie mniejszej ilości kursów nie może być podstawą do żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z powodu ich ewentualnego niewykonania w ilości wskazanej powyżej.
CPV: 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.
3. Termin wykonania zamówienia:
Czas obowiązywania niniejszej umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej, niż od dnia 1 stycznia 2019 roku) do dnia 31 grudnia 2019 roku.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Ireneusz Góralczyk. Dopuszcza się kontakt poprzez e-mail na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że działa zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, tj. posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia, 
- wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedną usługę polegającą na konwojowaniu wartości pieniężnych o wartości minimum 10.000 złotych, 
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia na sumę nie mniejszą niż 50.000 złotych, 
- wykonają usługę na własny koszt i ryzyko, 
- zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy (rozliczenie po każdym pełnym miesiącu kalendarzowym świadczenia usługi), 
- zapewnią minimum 14 dniowy termin płatności za każdy miesiąc świadczenia usług, 
- nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 
- Zawartość oferty: - Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1, 
- kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS) oraz kserokopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wystawionej przez właściwego ministra, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 
- kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia zgodnie z pkt 5.3 zapytania, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 
- oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2, 
- parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3. - Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców. 
 
- Kryteria wyboru. - Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto za przedmiot zamówienia, która obejmować będzie wszystkie czynności związane ze świadczeniem usługi ochrony – wynagrodzenie za 1 kurs konwojowania wartości pieniężnych – 100%. - Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres trwania umowy. - Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących dotyczących podatku VAT. - Ocena ofert – ocenie poddane zostaną tylko oferty, które będą spełniały wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym i zawierały dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego. - Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty: - Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę. 
- Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert: - Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami. - Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. - Oferta i wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, zgodnie ze stosownymi dokumentami oraz przepisami prawa. W przypadku podpisania oferty przez osobę, która posiada pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy do oferty należy załączyć właściwe pełnomocnictwo lub inny dokument wskazujący umocowanie prawne tej osoby. - Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisujących ofertę. - Zaleca się ponumerowanie i spięcie (zszycie) w sposób trwały, wszystkich stron oferty w celu uniknięcia dekompletacji jej zawartości. - Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 21 grudnia 2018 roku do godz.12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 21 grudnia 2018 roku o godz.12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna). - Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na świadczenie usługi konwojowania wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2019 roku. Nie otwierać przed dniem 21 grudnia 2018 roku przed godziną 12.30”. - W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego. - Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie. - 10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. - Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach: 
- nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu, 
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 
- koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia. - 11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych. - 12. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: - W terminie wskazanym przez Zamawiającego wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty. - Sochaczew, dnia 14 grudnia 2018 roku 
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Jolanta Gonta /-/
Starosta Sochaczewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2018-12-28
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-12-28 14:11:47
- Liczba odsłon: 1251
- Historia dokumentu:
