IV.1) OPIS                IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:                Przetarg nieograniczony                             IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:               Nie                                   
                  Informacja na temat wadium                   
                           
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:               Nie                                  
                  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:                   
                      
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:                              Nie                                 
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:                 
Nie                                  
                Informacje dodatkowe:                 
               
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:                              Nie                                 
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej                 
Nie                                  
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:                 
                                
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu                                              (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)                                              Liczba wykonawców                   
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców                   
                Maksymalna liczba wykonawców                   
                Kryteria selekcji wykonawców:                 
               
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:                                              Umowa ramowa będzie zawarta:                 
                 
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:                 
                   
                  Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:                   
                 
                Informacje dodatkowe:                 
                 
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:                 
Nie                   
                  Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:                   
                         
                Informacje dodatkowe:                 
                 
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:                 
                                  
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:                 
               
IV.1.8) Aukcja elektroniczna                                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)                              Nie                                               Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:                 
                    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:                               Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:                                                                           Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:                             
                             Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:                
                             Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):                
               Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:               
               Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:                
                             Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:                
                 
Czas trwania:                  
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:                                                  
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:                 
               
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT                IV.2.1) Kryteria oceny ofert:                IV.2.2) Kryteria               | Kryteria | Znaczenie | 
| Cena | 60,00 | 
| Gwarancja | 40,00 | 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)               
Tak                              IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne                IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem                             Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:               
                             Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji               
                                            Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:               
                                            Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):               
                             Informacje dodatkowe               
               IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego                             Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:               
                             Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:               
                             Wstępny harmonogram postępowania:               
                             Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:               
                              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:               
                             Informacje dodatkowe:               
               IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego                             Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:               
                             Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:               
                                             Informacje dodatkowe:               
               IV.4) Licytacja elektroniczna                               Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:               
               
              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:               
               
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:               
               
              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:               
               
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:                
                   Czas trwania:                    
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:                                                
                           Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:                  
                Data: 
 godzina: 
                               Termin otwarcia licytacji elektronicznej:               
               
              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:               
               
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:               
Zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.                
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:                
Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.               
              Informacje dodatkowe:               
               
IV.5) ZMIANA UMOWY               Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:               Tak                                               Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:                 
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w przypadku: 1) zmiany obowiązujących aktów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) zmiany wynagrodzenia umownego w razie zmiany stawek podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu, 3) zmiany podwykonawców, jeżeli Wykonawca w ofercie wykazał, że polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy, zmiana takiego podwykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku wykazania spełniania tego warunku przez proponowanego podwykonawcę; zmiana podwykonawcy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego, 4) zmiany danych adresowych Stron, 5) zmiany warunków i terminów płatności, 6) zmiany sposobu realizacji umowy, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej przedmiotu umowy, a zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej rozumie się okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie; 2) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Strona wnioskująca o zmianę umowy w zakresie wskazanym w ust. 1 i 2 przedłoży drugiej Stronie wniosek o zmianę umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia takiej zmiany umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełniania postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.                IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE                IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):                               Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym                              IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:                              Data: 
2018-11-08, godzina: 
12:00,               
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):               
Nie                                         Wskazać powody:               
                             Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu               
>              
polski               IV.6.3) Termin związania ofertą:                                do: 
                             okres w dniach: 
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)                            
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:                                            IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane                                             IV.6.6) Informacje dodatkowe:               Zakup przewidziany do realizacji z dofinansowaniem z rezerwy ogólnej budżetu państwa. W przypadku niepodpisania umowy w zakresie dofinansowania, Zamawiający unieważni postępowanie.