Podstawa prawna

Art. 132 ust. 6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 poz. 110)

Wymagane dokumenty

Wypełniony formularz wniosku (wypełnia właściciel(e)).

Załączniki w oryginale:

  • zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym potwierdzające usunięcie stwierdzonych usterek lub skutków kolizji
  • pokwitowanie zatrzymania dowodu przez Policję

Do wglądu

  • dowód osobisty
  • dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia OC

Miejsce złożenia dokumentów

Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul.M.J.Piłsudskiego 65  , tel 046 864 18 90.

Opłaty

Bez opłat

 

Termin i sposób załatwienia

Od ręki

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wydziału Komunikacji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji odmownej.

Uwagi

W przypadku gdy dane wnioskodawczy są niezgodne z danymi w dowodzie rejestracyjnym, wymagane są wszystkie dokumenty potwierdzające fakt przeniesienia prawa własności.

 

Kontakt:  Monika Ertmanowicz, Joanna Wągrodzka, Paulina Winnicka.Mariola Pawlikowska

w poniedziałki w godz. 8.00 - 17.30, w pozostałe dni w godz.8.00-15.00.

 

    UWAGA!    

W poniedziałek w godz.8.00-10.00 i 16.00-17.30 jest ograniczona liczba stanowisk.



Do pobrania:

Wniosek o wydanie dokumentów komunikacyjnych

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Wągrodzka
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-12-23 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Aneta Wlazło
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-02-15 18:30:54
  • Liczba odsłon: 919
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2340749]

przewiń do góry